Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2013

Γιατί ἀγαπητό μου παιδί..;



"Ὅτι ὁ πατήρ μου καὶ ἡ μήτηρ μου ἐγκατέλιπόν με,
ὁ δὲ Κύριος προσελάβετό με"
(
Ψαλμὸς κστ΄10).
Γιατί ἀγαπητό μου παιδί μέ ξέχασες; Γιατί μέ ἀποστρέφεσαι; Τί σοῦ ἔχω κάνει; Ποῦ ἔφταιξα καί δέν μοῦ μιλᾶς πιά; Γιατί ἀπομακρύνεσαι ἀπό κοντά μου;

Μήν ψάχνεις γιά νά βρεῖς τήν εὐτυχία! Γιατί ἄν πραγματικά ἤθελες νά εἶσαι εὐτυχισμένος δέν θά ἔφευγες ποτέ ἀπό κοντά μου! Θά βάδιζες ὅλη τη ζωή σου στό πλάι μου!

Κι ὅταν ἔπεφτες, δέν θά μέ ἀπέφευγες τρομαγμένος καί μέ μίσος, ἀλλά θά ζητοῦσες μέ δάκρυα στά μάτια νά σέ σηκώσω!

Κι ἐγώ πολυαγαπημένο μου παιδί πώς νά σοῦ ἀρνιόμουν κάτι τέτοιο! Ὁ ἀληθινός πατέρας ποτέ δέν ἐγκαταλείπει τά παιδιά του! Καί σοῦ τό ἔδειξα ἀμέτρητες φορές! Ἀλλά ἐσύ δέν ἤθελες νά μέ δεῖς καί νά μέ ἀκούσεις!

Σέ κάθε δύσκολη στιγμή σου, ἐγώ στεκόμουν πλάι σου περιμένοντας μία σου κουβέντα νά σπεύσω πρός βοήθειά σου, ἀλλά ἐσύ ἀντί νά μέ φωνάξεις, μέ κατηγοροῦσες καί μοῦ ἔριχνες τήν εὐθύνη τῆς πτώσης σου!

Ἄλλες φορές, λές πώς μ’ ἀγαπᾶς, ἀλλά οἱ πράξεις σου ἀποδεικνύουν τό ἀκριβῶς ἀντίθετο! Δέν μέ θέλεις στή ζωή σου καί μέ ἀπομακρύνεις ἀπό αὐτήν! Νομίζεις πώς σοῦ ζητάω πολλά καί δύσκολα! Ἀλλά δέν σκέφτεσαι τί θά κερδίσεις ἄν τά κάνεις πράξη! Ἄλλωστε, ὅταν ἀγαπᾶς κάποιον πραγματικά κάνεις ὅτι σοῦ ζητήσει δίχως νά ἐξετάσεις ἄν εἶναι δύσκολο ἤ ὄχι!

Μά, σέ παρακαλῶ ἀγαπητό μου παιδί, ὅταν σκέφτεσαι πώς σοῦ ζητῶ πολλά καί δύσκολα, σκέψου πώς κάποτε ζήτησα ἀπό τόν Υἱό μου νά ἔρθει κοντά σου γιά νά σέ βοηθήσει, κι Ἐκεῖνος ἦρθε!

Καί κάποιοι Τόν εἶπαν βλάσφημο καί Τόν ἐδίωξαν, Τόν αἰχμαλώτισαν, Τόν χτύπησαν, Τόν βασάνισαν καί τελικά Τόν σταύρωσαν! Κι ὅλα αὐτά γιά σένα! 

Γιά πές μου τώρα ἀγαπητό μου παιδί, ἄν αὐτά πού ζητάω ἀπό ἐσένα εἶναι πολλά καί δύσκολα..!

Γιατί νά φεύγουμε μακρυά ἀπό τόν Χριστό μας..; Γιατί..;;




1 σχόλιο:

  1. Κύριέ μου, σήμερα ἤθελα νά Σοῦ πῶ πώς θέλω νά ἀνήκω σέ Σένα. Σού τό εἶπα κι ἄλλες φορές. Τό ξέχασα ὅμως ἀρκετές φορές ἀπό τότε. Σήμερα μέ βοηθᾶς νά Σοῦ τό ξαναζητήσω. Σ΄εὐχαριστῶ καί Σέ παρακαλῶ, αὐτό τό δῶρο χάρισε τό στό παιδί Σου. Βοήθησε μέ, μέχρι τό βράδυ αὐτό νά σκέπτομαι. Κύριε, Σύ ξέρεις τίς πληγές μου. Ξέρεις ὅμως καί τήν προσπάθειά μου.Τό ὄνομά Σου στά χείλη μου τό ἔχω συχνά. Καί ἡ ἐπίκληση αὐτή κάνει θαύματα. Γλυκύτατε Ἰησοῦ, βοήθησε μέ νά Σοῦ κουβεντιάζω πιό συχνά.Ὅταν μου ἔρχεται τό κύμα τοῦ κακοῦ τότε νά Σοῦ κουβεντιάζω πιό πολύ γιά νά περνᾶ ἡ μπόρα. Κι ἄν τά κύματα μέ βρέξουν, καί μέ βρέχουν συχνά, Σύ μήν ἀφήσεις τή βάρκα μου νά τσακιστεῖ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή